راهنمای خرید لباس زنانه

راهنمای خرید لباس زنانه (شومیز، شلوار زنانه، پیراهن زنانه، شلوارک زنانه )

راهنمای خرید لباس زنانه - مه پوش

ما در این مقاله قصد داریم راجب خرید شومیز، خرید شلوار زنانه، خرید پیراهن زنانه و خرید شلوارک زنانه نکاتی را به شما آموزش دهیم که خرید شما را لذت بخش تر و همچنین ارزان تر خواهد کرد. ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم که در صورت عمل به این نکات می توانید یک لباس با کیفیت و شیک تهیه کنید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. دنیای لباس زنانه یک دنیای متنوع با کلی پوشاک رنگارنگ است که با خرید از فروشگاه اینترنتی مه پوش می توانید به این دنیا وارد شوید.

خرید شومیز

یکی از لباس های مورد علاقه خانوم ها شومیز است و خرید شومیز در برنامه هر خانومی به صورت ماهانه و هفتگی از قسمت های حذف نشدنی است. اما برای خرید یک شومیز مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد و همچنین از چه نکاتی چشم پوشی کرد؟

پارچه مناسب

زمانی که شما قصد خرید شومیز شیک و با کلاس دارید اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، جنس پارچه شومیز است. اگر شما قصد پوشیدن شومیز زیر مانتو جلو باز را دارید باید یک شومیز با پارچه سبک و نخی انتخاب کنید، که با توجه به گرمی هوا برای شما ناخوشایند نباشد. از طرفی اگر شما برای زمستان و پاییز قصد خرید شومیز را دارید، حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که پارچه پنبه ای و یا پارچه کتان لخت را برای خرید شومیز انتخاب کنید چرا که این سبک پارچه حالت لخت، لطافت و راحتی خود را حفظ می کنند. از طرفی این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که قصد شما از خرید شومیز یک لباس گشاد، لخت و راحت است.

در نتیجه زمانی که شما پارچه را مشاهده می کنید این نکته را مد نظر قرار دهید که پارچه چروک و یا کرختی نداشته باشد. حال چگونه می توان به این نکته پی برد. سعی کنید شومیز را بالا گرفته و روی یک دست خود آویزان کنید و به لختی پارچه دقت کنید. در مرحله بعد سعی کنید وسط شکم و یا سینه پارچه شومیز را با دست مچاله کنید و سپس مجدد روی دست خود امتحان کنید( البته قبل از این کار از فروشنده اجازه بگیرید)، اگر مشاهده کردید که چروک های زیادی رو پارچه شومیز مانده است، بهتر است برای این خرید شومیز اندکی دقت کنید و سعی کنید به بررسی گزینه های دیگر نیز بپردازید. حالت لختی و راحتی پارچه شومیز از اولویت های اصلی و غیر قابل چشم پوشی در خرید شومیز است.

خرید اینتنرتی شومیز در مه پوش

در مرحله بعد راجب شست و شوی پارچه از فروشنده سوال کنید که بهتر است به چه روشی شسته شود، اما به طور کلی به یاد داشته باشید، چه در خرید شومیز و چه در خرید هر لباس زنانه حساس دیگری، سعی کنید که لباس ها حساس و لخت را همیشه با آب سرد و با مایع دستشویی و با دست بشورید.

آب گرم ممکن است به بافت پارچه شما آسیب برند و باعث ریش ریش شدن پارچه شود و از طرفی تاید و شوینده های ماشین لباس شویی نیز برای تمیزی بهتر پارچه حالت لایه بردار دارند و این موضوع می تواند عمر محصول و کیفیت کار شما را پایین بیاورد و در اخر با دست شستن پارچه باعث حفظ بهتر انسجام تار و پود پارچه می شود.  پس این نکته آخر در بعد از خرید شومیز برای بهتر نگه داشتن این محصول استفاده کنید.

خرید اینترنتی شومیز

برای خرید اینترنتی شومیز زنانه سعی کنید همیشه راجب سایز بندی محصول از پشتیبانی سایت مه پوش سوال بفرمایید و یا به راهنمایی سایز هر محصول دقت کنید. همان طور که می دانید فروشگاه اینترنتی مه پوش به صورت عمده اقدام به وارد کردن انواع شومیز خارجی شیک کرده است و سایز بندی این محصولات به سبب وارداتی بودن معمولا اندکی با شومیزهای ایرانی متفاوت  است. صد البته که اگر شما قصد خرید شومیز ایرانی با کیفیت داشته باشید، برای شما محصولات با کیفیت و خاص سراغ داریم.

البته اکثر خانوم­ها و دختران جوان به دنبال شومیز زنانه فری استایل هستند، البته که این موارد نیز نیاز به مطالعه راهنمای سایز دارد. چرا که عدم توجه به سایز ممکن است منجر به خرید شومیزی برای  شما شود که  تن خور جالبی نداشته باشد. البته این موضوع نیز لازم به ذکر است که خرید شومیز به صورت حضوری اندکی چالش بر انگیز است.

معمولا زمانی که شما به صورت حضوری برای خرید شومیز مراجعه می کنید به علت این که تنوع رنگ و سایز و طرح این محصول به شدت بالا است معمولا همه ی مدل ها را به شما نشان نمی دهند و پس از معرفی یک یا  دو مدل اگر از شما واکنش مناسب دریافت نکند به سراغ مدل های بعدی نمی روند. اما در فروشگاه اینترنتی مه پوش به این صورت نیست و شما برای خرید شومیز می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید و بهترین مدل که مد نظر شما است و شما با آن ارتباط مناسبی برقرار می کنید را خریداری کنید و به صورت رایگان تحویل بگیرید.

آخرین توصیه جهت خرید شومیز

امروزه اگر به خواهیم به مد و جریانات فشن شو پوشاک نگاه کنیم، دختران نوجوان و خانوم های جوان بیشتر به سمت خرید شومیز به جای خرید تی شرت رو آورده اند. چرا که به جهت راحتی، زیبایی و تنوع رنگ و طرح قطعا شومیز از تی شرت بهتر عمل کرده است.

از طرفی زمانی که شما می توانید با انتخاب  به استایل راحتر و زیبا تر دست پیدا کنید، تعلل معنایی ندارد و از طرفی این موضوع را نیز به شما یاد آور می شویم که شما با انتخاب یک شومیز راحت می توانید به پوشاک با کیفیت جهت استفاده رسمی و کژوال دست پیدا کنید، در صورتی که تی شرت بیشتر حالت کژوال و غیر رسمی دارد. همچنین شما با خرید شومیز از مه پوش می توانید به انواع مدل های شومیز شیک و با کیفیت و با قیمت های مناسب و با تنوع فوق العاده دست پیدا کنید.

 

خرید شلوار زنانه

اگر شما به کمد یک خانوم نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که انواع شلوارهای جین در رنگ های مختلف و شلوارهای نخی خانگی و انواع ساپورت های رسمی و ورزشی را خریداری کرده است و از آن ها استفاده می کند. از این رو شما برای خرید شلوار زنانه بهتر است تا پایان این بخش با ما همراه باشید و از نکات عالی و مهمی که به شما آموزش می­دهیم استفاده کنید.

به سایز شلوار زنانه توجه کنید

زمانی که شما قصد خرید شلوار زنانه را دارید همیشه مسئله سایز، یک مسئله مهم محسوب می شود. شما باید در برخی مواقع به سایز دقت فراوان داشته باشید و در برخی موارد بهتر است که خود را درگیر این مورد نکنید. به عنوان مثال زمانی که شما قصد خرید شلوار نخی خانگی زنانه دارید این سبک شلوار ها معمولا به صورت فری استایل و در چند سایز محدود تولید می شوند و همه می توانند از این مدل کار استفاده کنند، اما زمانی که شما قصد خرید شلوار جین زنانه و یا قصد خرید شلوار رسمی زنانه دارید موضوع کاملا متفاوت است.

اولین موضوع این است که شلوار هرچه قرار است سایز بندی اندامی تر و جذب تری داشته باشد، برای شما بهتر است که روی سایز آن دقت بیشتری داشته باشید، تا محصولی که دریافت می کنید، از تن خور و زیبایی قابل قبولی برخوردار باشد. همچنین سعی کنید سایر بندی لباس های خود را به صورت حدودی داشته باشید و بر اساس حجم اندام خود خرید کنید.

منظور ما از این بخش این است که برای مثال ممکن است شما برای شلوار جین  سایز 32 مناسب شما باشد و برای شلوار پارچه ای رسمی سایز 30 مناسب شما باشد، به جهت جلوگیری از این چالش بهتر است هنگام خرید خود بر اساس سایز کمر خود بر حسب سانتی متر خرید خود را انجام دهید. البته این موضوع بیشتر در خرید اینترنتی شلوار زنانه اهمیت پیدا می کند.

راهنمای خرید شلوار زنانه - مه پوش

از طرفی در زمان خرید حضوری شلوارهای اندامی و یا شلوارهایی که استایل رسمی دارند حتما با پوشیدن محصول از مناسب بودن سایز آن اطمینان حاصل فرمایید، چرا که شما در صورتی که در ابتدای خرید خود محصول مناسبی دریافت نکنید، تا آخرین روزی که قرار است از شلوار استفاده کنید، حس خوبی نخواهید داشت و گاها ممکن است اعتماد به نفس شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

این نکته را نیز به شما گوش زد کنیم در خرید حضوری به سخن فروشندگان در مورد سایز اهمیت زیادی ندهید و سعی کنید محصولی بخرید که از همان ابتدا برای شما مناسب باشد. چرا که اگر شلوار در پای شما اندکی جذب باشد، ممکن است به شما بگویند که در طی شست و شو جا باز  می کند و اگر اندکی گشاد باشد ممکن است به شما بگویند که در شست و شو به سبب آب رفت پارچه برای شما اندازه می شود. که در هر دو صورت بهتر است شما روی این موضوع ریسک نفرمایید.

این موضوع را نیز به یاد داشته باشید به صورت کلی خرید شلوار زنانه به صورت اینترنتی مزایای بیشتری نسبت به خرید به صورت حضوری دارد، چرا که شما می توانید در مورد سایز آن مشاوره بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که دقیقا به لحاظ سایز مناسب شما است. از طرفی شما در خرید حضوری ممکن است چندین مدل را مد نظر قرار دهید و به سبب سختی پوشیدن محصول چند محصول را بیشتر تست نکنید و بقیه مدل ها را بر اساس سایز های قبلی که پوشیده اید انتخاب کنید که این موضوع اشتباه است.

در خرید شلوار زنانه به پارچه آن دقت کنید

یکی ار مهم ترین مواردی که شما در خرید شلوار زنانه باید به آن توجه کنید جنس پارچه شلواری است که شما در حال حاضر خرید می کنید. زمانی که شما  قصد خرید شلوار ورزشی زنانه و یا ساپورت های ورزشی و یا لگ های ورزشی را دارید بهتر است که پارچه ای کشی و با خاصیت گردش هوای بالا را انتخاب کنید.  چرا که به طور کلی تعرق شما در شلوارهای کشی بیشتر است و از طرفی زمانی که شما ورزش می کنید، شرایط شما بسیار متفاوت است و تعرق شما بیشتر می شود.

زمانی که شما شلوار جین چسبون و یا به اصطلاح شلوارهای لوله تنفنگی استفاده می کنید نیز باید شلوار شما حتما کشی باشد، چرا که اگر خاصیت کشی مناسب نداشته باشد شما برای نشست و برخاست کردن  و از طرفی برای راه رفتن سریع قطعا دچار مشکل خواهید شد. این نکته را نیز به یاد داشته باشید در صورتی که پارچه شلوار کشی شما بسیار نرم باشد، ممکن است که پارچه شلوار شما به اصطلاح حوله ای باشد و این مدل شلوار در ابتدا تا قبل از شست کیفیت و تن خور عالی دارند، اما زمانی که شما یکبار آن را می شوید شروع به باز شدن و بی حالت شدن می کند.

شلوار پارچه ای و یا شلوار جین زنانه در صورت کشسان مناسبی دارد که اندکی زبری نیز داشته باشد. این زبری به دلیل وجود الیاف خارجی فیکساتور است که درشست و شوی، شلوار شما را از باز شدن و شل شدن حفظ می کند.

حال اگر شما قصد خرید شلوارهای رسمی پارچه ای را دارید بهتری است از پارچه ای استفاده کنید که حالت محکم داشته باشد و این موضوع می تواند در تن خور شلوار شما تاثیر به سزایی داشته باشد. اگر قصد خرید شلوار نخی زنانه خانگی دارید برعکس مورد قبل بهتر است پارچه ای کاملا لخت باشد، چرا که در این صورت شما برای استفاده احساس خوبی خواهید داشت.

در خرید شلوار زنانه به دوخت آن دقت کنید

یکی از مهم ترین مواردی که شما باید در خرید شلوار پارچه  ای رسمی، خرید شلوار اسپرت ورزشی، خرید لگ ورزشی، خرید شوارجین و… توجه کنید این است که دوخت مناسب و ریزی داشته باشد.

به هر میزان که دوخت شلوار شما ریزتر باشد، عمر آن در شست و شو و استفاده بیشتر خواهد شد. از طرفی همیشه به دوخت فاق شلوار و کناره های ران آن توجه کنید، در صورتی که دوخت شما از داخل دارای نخ نخ زیادی باشد، به معنای دوخت صنعتی نامناسب است که در آینده ممکن است برای شما مشکل ساز شود.

یکی از توصیه های که می تواند عمر شلوار شما را بیشتر کند این است که اگر پارچه شلوار شما کشی است، زمانی که خرید خود را انجام دادید قبل از استفاده آن را به یک خیاط بدهید و از او در خواست کنید که شلوار شما را در قسمت فاق و ران دو دوخت کند، در این صورت عمر شلوار شما 50 درصد بیشتر می شود.

 

خرید پیراهن زنانه

یکی از جذاب ترین خرید های بانوان خرید پیراهن زنانه است. معمولا این خرید بیشتر به جهت تکمیل ست های رسمی صورت می گیرد و در برخی موارد خاص نیز برای لباس های خانگی و کژوال از این مدل لباس استفاده می شود. با ما همراه باشید تا شما را برای خرید پیراهن زنانه آماده کنیم و کلی نکات ناب به شما توضیح دهیم. زمانی که شما قصد خرید پیراهن زنانه را دارید یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که فرم بدن خود را شناسایی کنید و با توجه به آن خرید انجام دهید.

فرم بدن سیب : زمانی که شما مقابل آینه می ایستید، اگر بالا تنه شما به نسبت پایین تنه شما اندکی حجیم تر و بزرگتر است به این معنی است که شما فرم بدنی سیب گونه دارید. معمولا در این فرم بدنی پاهای افراد به تناسب بالا تنه ای که دارند اندکی کوچکتر به نظر می رسد. در این صورت سعی برای خرید پیراهن زنانه از پیراهن هایی استفاده کنید که اندکی حالت گشاده تر و آزاد تر دارند و به شما آزادی بیشتری می دهند، به یاد داشته باشید برای ست کردن شلوار نیز سعی کنید از شلوارهای لخت و آزاد استفاده کنید تا تناسب بدن شما به بهترین شکل دیده شود. در این فرم بدنی برای خرید پیراهن زنانه و خرید شلوار زنانه بهتر است از پارچه های استفاده شود که حالت لخت خود را در تمامی حالات حفظ می کند. این موضوع به چشم نوازی ست شما بسیار کمک می کند.

فرم بدن ساعت شنی :  در این فرم بدنی معمولا قسمت سینه و لگن افراد اندکی حجیم تر است و در حین حال کمر باریکی نیز دارند. اگر شما دارای این فرم بدنی می باشید، بر خلاف فرم بدنی سیب بهتر است تمام تلاش خود را به کار گیرید تا پیراهن زنانه فیت استفاده کنید. زمانی که شما قصد خرید پیراهن زنانه دارید سعی کنید از مدل هایی استفاده کنید که به خوبی کمر باریک شما را نشان می دهد و همچنین استفاده از شلوار های فیت نیز در این مدل بدنی می تواند یک ست جذاب به وجود آورد.

فرم بدنی مثلث وارونه : در این فرم بدنی به طور کلی سینه و سرشانه فرد معمولا حجیم تر و اندکی بزرگتر نسبت به کل بدن نشان داده می شود. به یاد داشته باشید در فرم های بدنی چاق و لاغر بودن شما ملاک نیست و بیشتر تناسب کلی  بدن مد نظر قرار گرفته می شود. شما برای خرید پیراهن زنانه با این فرم بدنی بهتر است که از پیراهن های زنانه با مدل های انتخاب کنید که بالای آن باز است و در قسمت های پهلو و زیر سینه حالت لخت دارند و همچنین برای ست کردن بهتر آن می تواند از دامن های چین دارد و حجیم نیز استفاده کنید که ست شما را جذاب تر می کند.

راهنمای خرید پیراهن زنانه - مه پوش

این سه فرم بدنی به طور کلی در میان بانوان از بیشترین فراوانی برخوردار است و ما سعی کردیم در این قسمت راجب آن صحبت کنیم، به طور کلی اگر تیپ بدنی شما در هیچ یک از دسته بندی های بالا نبود از این فرمول استفاده کنید.

قسمتی از بدن شما که حجیم تر است بواسط لباس های لخت و گشاد پوشانده شود و قسمت هایی از بدن شما که لاغر تر است در صورتی که حالت فیت دارید بهتر است به صورت به وسیله پوشاک جذب پوشانده شود و در صورتی که اندام لاغر و استخوانی دارید بهتر است با لباس های لخت و گشاد پوشانده شود.

آخرین توصیه برای خرید پیراهن زنانه

به صورت کلی برای خرید پیراهن زنانه تمام سعی خود را به کار گیرید تا انواع مدل های مختلف را در سایت مه پوش تماشا کنید و آن مدلی که بیشترین ارتباط با روحیه شما را دارد و از طرفی به لحاظ رنگبندی به بهترین نحو می توان با لباس های خودتان ست کرد را انتخاب کنید و خریداری کنید.

 

خرید شلوارک زنانه

اگر بخواهیم مهم ترین نکته در خرید شلوارک زنانه را مطرح کنیم باید با توجه به نوع استفاده خود مدل پارچه را تعیین کنید. به عنوان مثال زمانی که شما قصد خرید شلوارک ورزشی دارید باید پارچه کشی و بافت درشت انتخاب کنید که گردش هوای مناسب داشته باشد و از طرفی بتواند راحتی قابل توجه ای نیز در اختیار شما قرار دهد.

اگر قصد خرید شلوارک زنانه رسمی دارید بهتر است، از شلوارک هایی با پارچه محکم و خشک استفاده کنید تا بهترین تن خور را نصیب شما کند و از طرفی اگر قصد خرید شلوارک نخی خانگی را دارید بهتر است به سراغ پارچه های بروید که راحتی، لطافت و رنگبندی شادی دارند چرا که شما با این کار از پوشیدن روتین آن خسته نخواهید شد.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله راجب خرید انواع پوشاک زنانه با شما صحبت کردیم و به شما نکاتی را آموزش دادیم که برای خریدهای انواع پوشاک می توانید استفاده کنید. ما در فروشگاه اینترنتی مه پوش تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شیک ترین شومیزها و جذاب ترین پیراهن های زنانه و به روز ترین شلوارهای زنانه را برای شما آماده کنیم. شما با خرید از فروشگاه اینترنتی مه پوش می توانید کیفیت بالا، تحویل سریع کالا، قیمت مناسب و تنوع فوق العاده را به صورت یکجا داشته باشید. منتظر شما هستیم.

امتیاز یادتون نره😍😎
0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *